Analytics

Bu Blogda Ara

1 Kasım 2012 Perşembe

Yeni 2013 Renault Symbol tüm detaylarıyla karşımızda!

Yeni RENAULT SYMBOL: Ekonomik ve modern bir sedan



Renault, İstanbul Autoshow’da, Yeni Renault Symbol’ün dünya prömiyerini gerçekleştiriyor.
Türkiye’nin en çok tercih edilen ilk üç otomobili arasında yerini her zaman koruyan Renault Symbol baştan aşağı yenileniyor. Yeni Symbol, Renault’nun yeni tasarım anlayışına uygun olarak tasarlanmış ön yüzü, yeni ve konforlu iç mekanı, yükseltilmiş donanım seviyesi ve yeni motor seçenekleri ile dikkati çekiyor.
· Yeni Renault Symbol, otomobile modern ve daha dinamik bir duruş veren yeni Renault tasarım kimliğine sahip.

· Konfor seviyesi ise Cruise Control, elektronik klima ve geniş bir dokunmatik ekrandan, USB ve bluetooth bağlantısından oluşan Renault R-NAV navigasyon sistemi gibi bir dizi teknolojik yeniliklele zenginleştirildi.

· Yeni Symbol’de güvenlik konusunda da ihtiyaçlarınız düşünüldü. Tüm versiyonlarda standart olarak bulunan ABS, AFU, ESP, ASR, havayastıkları, ISOFIX çocuk koltuğu bağlama sistemi, emniyet kemeri ikazı gibi donanımlar ile hem aktif hem pasif güvenlik unsurlarıyla herkes için etkin bir koruma sağlanıyor.



· Yeni benzinli motoru, 0,9 Turbo 90bg, 5,3 lt/100km yakıt tüketimi ile çevreye daha saygılı.
· Yeni Renault Symbol’ün güvenilirliği 3 yıl veya 100.000km garanti ile destekleniyor.
Yeni Symbol 2013 yılı Şubat ayından itibaren 27.990TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye pazarında, yıl içerisinde de diğer pazarlarda satışa sunuluyor olacak.
“Renault ailesi genişliyor… Symbol, en yeni modelimiz, “design by Renault” anlayışını tanımlayan tüm kriterleri üzerinde taşıyor. Akıcı ve seçkin çizgileri, özenli işçiliği ve statüsünü artıran ayrıntılarıyla, ürün gamımızdaki yerini gururla alacak şekilde tasarladım..”
Laurens Van Den Acker, Renault Endüstriyel Tasarım Direktörü



Modern tasarım
Yeni Symbol, Renault’nun yei tasarım kimliğinden örnekler taşıyor. Markanın her yeni modelinde olduğu gibi öndeki logo artık daha büyük ve gözalıcı. Siyah renkli ve krom ızgara şeridinin tam ortasında daha farkedilir şekilde konumlandırıldı. Yeni Symbol’ün iç ambiyansı da modern ve yüksek kaliteli malzeme ile yeni dış tasarımına eşlik ediyor.


Bir üst segmentte görülebilecek konfor ve teknoloji
Yeni Symbol, 5 yetişkin yolcuya büyük bir konfor sağlayacak şekilde tasarlandı. Arka koltuklarda daha geniş bir hacim sunuluyor.
Yeni Symbol, Renault’nun uluslararası pazardaki müşterilerinin taleplerine bağlı olarak daha yüksek bir ekipman seviyesi ile sunuluyor: Konfor seviyesi ise Cruise Control, elektronik klima ve geniş bir dokunmatik ekrandan, USB ve bluetooth bağlantısından oluşan Renault R-NAV navigasyon sistemi gibi bir dizi teknolojik yeniliklele zenginleştirildi.


Yeni Symbol’de güvenlik konusunda da ihtiyaçlarınız düşünüldü. Tüm versiyonlarda standart olarak bulunan ABS, AFU, ESP, ASR, havayastıkları, ISOFIX çocuk koltuğu bağlama sistemi, emniyet kemeri ikazı gibi donanımlar ile hem aktif hem pasif güvenlik unsurlarıyla herkes için etkin bir koruma sağlanıyor.



Ekonomi ve Performans’ın “Symbol”’ü
Yeni Renault Symbol’de Renault’nun kendini kanıtlamış motor teknolojisinin en son örneklerini bulmak mümkün. Benzinli motor seçenekleri olarak; Yeni 0,9 lt Turbo 90 bg ve 1.2 16V 75 bg yer alıyor. Dizel olarak ise, Renault’nun yıllardır hem sağlamlığı hem de ekonomikliği ile kendini defalarca kanıtlamış 1.5 dCi ise 75 bg versiyonuyla piyasaya sunuluyor. Bu motorlar, Euro 5 çevre standartlarına uyum gösteriyorlar.


Yeni Symbol’ün motor seçenekleri kullanım ekonomisiyle sınıfının standartlarını yeniden belirliyor. Yeni nesil motor seçenekleri ile hem yüksek performanslı, hem de her zamankinden daha düşük tüketimli ve çevreye saygılı. Yeni Symbol, gerek dizel gerekse benzinli versiyonlarında son derece tutumlu: 1.5 dCi 75 bg motorda 100 km’de sadece 3,9 lt (km’de 103 g CO2), 0,9 Turbo benzinli motorda 100 km’de 5,3 lt (km’de 122 g CO2) ve 1.2 16v 75 bg benzinli motorda 100 km’de 6 lt (km’de 140 g CO2).


48 yorum:

  1. 0.9 turbo seçeneği ile 5 kişi bagajlı yolculukta performansını merak ediyorum (son kullanıcı gerçek bi şöförden dinlemek isterdim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2009 modeli bile taş gibi altı kişi ve bagaj full ist rizeye çatır çatır gitti 11 saatte şehir içi performansı mükemmel bi araç + km 181 krş yakıyor daha ne diyim bu araç lüks sınıfına göre tasarlanmıs kaçırmam derim..

      Sil
  2. Yeni Logan'ın Renault hali..

    YanıtlaSil
  3. tasarımı özensiz buldum. clio 4 ile alakası yok. clio 4 kadar çekici bir tasarıma sahip olmasını isterdim. bence avrupada bu tarz(sedan)araçların az sayıda satılmasından dolayı bu kadar özensiz olmus. yani asya pazarı hedef alınmıs.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim adamlar sıfır aracı 27.000 tl ye satıyolar, arabanın görselliğinden, özentiliğinden çok, dar gelirli ailelere vs. hitap ediyolar, özentiye kalırsan, ver 50.000 TL, 100.000 TL özentili bir araba al, bu kadar basit, bence tipi on numara olmuş. Bence sedan araba konusundada sokağa hiç çıkmıyosun sanırım, piyasa sedan araba kaynıyo.

      Sil
    2. avrupada sedan araba satmaz türkiyeve asyta pazarında sedan satar.

      Sil
  4. Güzel olmuş ben beğendim.

    YanıtlaSil
  5. loganın revize hali 1,2 performansı ortadayken 09 nasıl olur düşünmek bile istemem. diğer fransız modeller ülkemizin şartlarına göre ön hazırlık yapıp ona göre üretim yapmaya çalışırken renault inatla 1,6 ve 1,4 motor çıkarmıyor

    YanıtlaSil
  6. 900 cc modeli 90 bg turbo olarak dizayn edilmiş yeni clo hb de araç performansı kusursuz yakıt muhteşem devir ekonomi devri artık kimse aracın tipine değil cebine bakıyor bence çok şık

    YanıtlaSil
  7. yanları logan ile aynı amk bu renoyu bildim bileli hiç sevmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renoyu sevmeyenin burada işi ne

      Sil
  8. çok güzel olmuş fakat neden otomatik vites versiyonu yok

    YanıtlaSil
  9. Ben beğendim açıkcası , Clio4'ü 0.9 turbo motorlu olarak test etmiştim , Performansı korkulacak kadarda kötü değildi , fakat renault yeni symbol'ün dizel'ine EDC eklese bak işte o zaman patlar. Ama eklemez sanırım. Neden bu tip araçların dizellerine otomatik şanzuman eklenmiyor acaba Selim bey bizi aydınlatabilir mi ??

    YanıtlaSil
  10. arka frenler hala kampana nerde bunda konfor yoltutuşu ilk kasa sembolü bile düzeltemeden yeni kasa yaptılar . logonın makyajlı haligibi duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arabadan anlamadığınız kesin

      Sil
  11. 1.5 dizelin torku bile azken bu durumda 0.9litre benzinlinin torku coook cook az, millet bunu otoparkta mi sürecekmiş?? kim kimi kandırıyor anlayamadım gitti.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0.9 turbo icon la bizzat ben 700 km yol yaptm...emin olabilirsinizki tahminlerinizin cok cok üstünde bi performansı var...turbo ayrıntısını unutmamak lazım..ayrıca ort yakıt 5.1 litreyi gösteriodu yolculk sonunda..

      Sil
    2. pardon 0.9 turbo touch olacaktı..

      Sil
  12. laaaa bu doğan görünümlü şahin gibi olmuş loganın aynısı motor olarak bi önceki kasa ile aynı ama kg olarak daha ağır yakıt tüketimine bakınca önceki kasadan biraz fazla yıllardır uyuttular bizi yazık günah kardeşim paranıza. forum sitelerine bakınca yüzde 80 yorumlar olumsuz biz yandık siz yanmayın Euro ncap ta bi tane bile çarpışma testi yok geely diye bi marka var çin malı onun bile var bunun ve bi önceki kasanın yok çok araştırdım bu araba demekkki çokçok kötü herhalde teste bile sokmaya yürekleri yetmemiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arabadan hiç anlamadığın çok belli

      Sil
  13. aracı satın almak ıcın galarıye gıttım inceledım kendım renaulta bırcok yedek parca yapan bır fabrıkada calışıyorum ve 2009 symbol kullanıyorum boş versyonları cok kotu en dolu sınıfına baktım araç genışlemiş on konsol donanımları hoşolmuş ama koltuk tavan arka cam onu kumaşı kalıtesız bıde vıtes cok cok kotu resmen boru koymuşlar dıstan bakınca sag tanpon kosesı butun modellerde sol tanpona gore 0,5 cm acık sankı sn dan takılmıs gıbı arka bagaj kapagı açma duymesi cok cok kotu sahınde doganda var o teknolojı ve aracın arkası abartı derecesınde yukselmısler onden bakılınca krıkoyla kaldırmılar gıbı duruyor galarıde eskı symbol yenı symbol yanyana duruyor eskı olan ben reault um dıyo yenı olan ben dacyayım dıyor kalıtesız ucuz malzeme ve işcılık bu araba romanyada dacıya fabrıkasında uretılıyor ve dış ulkelere de dacıa logan dye satılıyor ve parcaları ortak kullanıyorlar bursada galerıde fıyatı dızel ful modelı 42 bın bence ederi 35 bın sonuçda renault deyıl bu araba logan dacıya you tuba baka bılırsınız

    YanıtlaSil
  14. 06.03.2013 tarihinde test sürüşü yaptım 1.5 touch dizel full özelliklerde araçda hız sabitleme anti patinaj hepsi viraj denge sistemi sadece yokuş kalkış yok idi. dizelbir araca göre ve ülkemiz şartlarında alınabilir bir araba olarak gördüm. araç ile 140 yaptım ve eski bir symbol kullanıcısı olarak 110'u geçince araba sana hissettiriyor idi ama 140 da sanki daha 90 ile gidiyorsun gibi idi hoşuma gitti ve içeri ses olayını biraz azaltmışlar tam olarak izole edilememiş ama 140 da içerideki dış sesler eskiye göre daha aza indirilmiş. En çok da iç ferahlığı süper idi. Bu genişliği beklemiyordum arka taraf süper genişlemiş orta halli tam bir aile arabası olmuş.

    YanıtlaSil
  15. ben full versiyonunu aldım 1.5 touch dizel 75 beygir. araç oldukça geniş ve yüksek
    içindeyken jeep sürüyor hissine kapılıyorum benim gibi senede 2 kez memlekete giden biri için ideal. tabii çok fazla iyi olduğunu söyleyemem ama yinede alınır bence şehir içinde 2oo tl dizelle 910 km yaptım bilmiyorum iyimidir diğer dizellere göre.aldık inşallah pişman olmayız

    YanıtlaSil
  16. Ben buarabayı inceledim gayet güzel yıllarca şahinlere doğanlara bindiniz.gaz tenekesini boyayıp sattılar beygir gücü düşük.klima yok hava yastığı yok.10 yaşındaki bie arabaya 20 milyar istiyorlar 2010 model eski kasa 23 milyar araba türkiye şartlarında cumhuriyet altını gibi şu an b piyasada araba yok nisan ayı bile dolmuş mayıs gibi diyorlar.bu paraya bu araba çok iyi paran varsa gider 100 milyarlık araba alırsın.yıllarca murat 124 de bindiniz.bu arabaları hayal bile edemezdiniz.

    YanıtlaSil
  17. bir onceki kasa ile bu yeni kasanin on dis dizayn ni birlestirilseydi keske aracain arkasi cok yuksek olmus yuksek hizda yol tutusunun iyi olacagini dusunmuyorum yinede yakit olarak ekonomik bir arac fakat bu yeni kasa uretimden kaldirilan dacia logan modeline birebir yapilmis son olarak aracin icindeki kaplamalarin kalitesiz oldugunu dusunuyorum yakinda internetten bu konudaki yakinmalari okuyabiliriz saygilar.

    YanıtlaSil
  18. Bana göre tam donanimlibolan 75 beygirlik dizel model pahali ancak türkiye sartlarinda orta gelirli aileler icin 2 ci el almaktansa sifir alalim diyenlere hitap eder tam dolu almak da gereksiz ancak malzeme kalitesi ni bir gömlekbyükseltememisler ben buna üzüldüm

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar yeni symbol kullanıyorum radyo istasyonları net çekmiyor neden olabilir ?

    YanıtlaSil
  20. ben aldım gayet iyi yani acccent vs liena dan bin basar

    YanıtlaSil
  21. araç dacia loganla aynı yıl sonunda bir bayi söylemişti zaten. daciayı reno ile aynı diyoruz inanmıyorlar artık bursada symbol üretilmeyecek logan traşlanıp reno ismyle daciadan gelecek demişti aynen doğru çıktı.

    YanıtlaSil
  22. 35000 40000 lira verip elin kokutmuş arabalarına binmektense mis gibi dizel symbole binerim

    YanıtlaSil
  23. 2013 yili temmuz ayinda 20 yasindaki toros steysin arabami 2013 model 0 km reno symbol kirmizi metal renkli araba ile takas yaptim .2 aydir kullaniyorum .ben ve söför kizlarim ve esim cok memnun kaldik .eski bir reno kullanicisi olarak 0 km arac alacaklara 1.2 motor 75 bg araci tavsiye ederim .Edirne taninmislar sirketine de tesekkür ederim .

    YanıtlaSil
  24. adsız nickli hocam şu an mennunmusun ne düşünüyon

    YanıtlaSil
  25. 2013 1,2 joy kullanıyorum daha 3000 km olmadı 2013 kasım basında aldım .malesef güvenerek aldığım otomobil beni baya sıkıntıya sokuyor.90 km üzerinde ön kapılardan rüzgar sesi geliyor. şehir içi dolaşırken kasiklerde yada yol şartlarına göre ön göğüsten gıcırtı bağlantıları kopacakmış gibi sesler geliyor.diğer aynı konsept araclarla kıyasladıgınızda arka koltuklardan biri yatmıyor ve konfor malesef (citron,pegout ve fiat lineya göre)çok düşük

    YanıtlaSil
  26. kasım 2013 de sıfır 1.2 joy aldım(alabildim bütçeden dolayı)ancak benim yaptığım hatayı siz KESİNLİKLE KESİNLİKLE KESİNLİKLE yapmayın ve ASLA ama ASLA ALMAYIN.NEDEN Mİ?
    1=3 KİŞİDEN FAZLA BİNDİĞİNİZDE YAKIT MÜTHİŞ ARTIYOR
    2=3 KİŞİDEN FAZLA BİNDİĞİNİZDE RAMPALARDA 3 VİTESE KADAR DÜŞERSİZNİZ
    3=90 KM ÜZERİNDE GİTTİĞİNİZDE KAPILARDAN RÜZGAR GELMEYE BASLIYOR VE İNANILMAZ SES YAPIYOR
    4=ŞEHİR İÇİNDE KULLANIRKEN 90 MODEL ARABADA DAHA AZ SES VARDIR
    5=İÇ AKSAM İNANILMAZ KÖTÜ VE PLASTİK BUNDAN DOLAYI ASLA 1 SENE GİTMEZ.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanki 1900 lerin başında at arabası kullanmışsın gibi tanıtmışşın

      Sil
    2. cok haklısın kardeş bende 1,5 90 bg dızel aldım ama cok pısmanım yakıt gerçekten aşırı fazla sehırler arası bıle % 5 veya üzeri yakıyr ustelık 100 den fazla hız yapmıyorum .
      kapılardan ruzgar gırıyor ses yapıyor ufacık bır çukurdan bıle gecsenız aşırı derecede hıssettıırıyor motor sesını araç ıcıne cok fazla verıyor anı aracın kusurları saymakla bıtmıyor cok pısman oldum aldığıma kimseye tavsıye etmem arkadaşlar ılla alacağım dersenız binmeden denemeden almayın.

      Sil
    3. benimki öyle değilz ve çok memnunum,tüpten az yakıyır.bu araba çok satıldığı ve tutulduğu için birileri karalıyor gibi sanki.bayada belli oluyor.

      Sil
  27. yenı kasa symbol 1.5 dizel 90 bg nasıl arkadaşlar deneyımı olan varmı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. joy modelı 1.5 dizel 90 bg olanı

      Sil
    2. bende 1,5 90 bg dızel aldım ama cok pısmanım yakıt gerçekten aşırı fazla sehırler arası bıle % 5 veya üzeri yakıyr ustelık 100 den fazla hız yapmıyorum .
      kapılardan ruzgar gırıyor ses yapıyor ufacık bır çukurdan bıle gecsenız aşırı derecede hıssettıırıyor motor sesını araç ıcıne cok fazla verıyor anı aracın kusurları saymakla bıtmıyor cok pısman oldum aldığıma kimseye tavsıye etmem arkadaşlar ılla alacağım dersenız binmeden denemeden almayın.

      Sil
    3. Şubat ayında 1.5 dizel 90 beygir aldım hem de 75 beygir fiyatına. özellikle beygiri yüksek aldım. kullanmasını bilenler beygiri yüksek arabada fazla gaza basmazlar. ama gaza bastınmı koltuğa yapıştırıyor.Arkadaşlar yakıt olayı için yorum yazan arkadaşlara söylemek istiyorum. ben bu araçla 1055 km yi gördüm. vites aralıkları çok uzun sanırım megan şanzumanı konmuş. 5. vites 3000 devirde hız 170 km. de . bu aracı 1500-2000 devir aralığında kullanırsanız sanırım bu yazmış olduğum rakamın en az 100-200 üzerine çıkar. inanmayan denesin. 2013 corollam da var corolladaki rahatlık yok ama corolla 1.4 dizel 6 vites olmasına rağmen ful depo ile karma 860 km leri zor görüyorum. syg.

      Sil
  28. ben 1.2 benzınlısını aldım 3 ay oldu sımdı 3.400 km de performans yeterlı 170 km hızı gördum fren sıstemı harıka 3 kez kazadan kurtardı beni ayrıca yol tutusu gayet hoş yakıtı yuksek hızda normal olarak fazla fakat 90 km hızı gecmeden kullandıgımda gayet tatmın edıcı yakıt tuketımı gerceklestı

    YanıtlaSil
  29. Begenmiyorsan yorumlara neden salca oluyorsun mubarek? Su bir gercek joy dacinanin aynisi. Ama touch baska 1.5 dCi joy 90 lik alacaginiza 1.5 dci 75 lik touch alin. Jeep gibi araba alti yuksek cekis normal. Surat iyi 200 km kadar vurdum sikinti yok. Yakit 100kmde sehir ici 4.2.. seri renault iyi araba demiyorum ama turkiye sartlarina gelecek en iyi araba. Alin pisman olmazsaniz.............

    YanıtlaSil
  30. 2013 . 75'lik aldim 1 depo 1300km yaptin.4 kisi bagaj full ibre bozuk zannettim.182'yi gördüm tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  31. Kismetse yarın 1.5. 90lık joy modelini aliyoruz.
    aracı almadan önce test etme imkanim oldu, yol tutuşu iyi, frenleri iyi, araçta güvenlik açısından bir çok özellik standart. Bu sebeple size güven veriyor. 170 km hiza kadar çıktım güvensizlik vermedi bana.
    bu araci almaya karar verdiğimde 2007 polo vardı bende 150-160 çıkınca yol tutuşu bozuluyor ve cok rüzgar sesi almaya başlıyordu.
    Yeni symbolde yo bu.
    ayrica ayni test yaptığım symbol ile 2 günde 1200 km yol yapan arkadaşım yakit konusuna hayran kalmış. 130-140 km hizla gittiği halde.
    diyeceğim şu ki realiteden vazgeçip araci kötülemeye ne gerek. Abs-esp ve diğer özellikler hangi Arabalarda var?
    Yol için sırası ile güvenlik, yakit, konfor gerekli değilmi bizim gibi orta gelirli insanlarda ve ülkelerde ?
    Beklenti fazla ise 45.000 yerine verirsin 90.000 tlyi wv dizel alirsiniz...

    YanıtlaSil