Analytics

Bu Blogda Ara

1 Kasım 2012 Perşembe

Yeni 2013 Renault Fluence ile tanışın!






2009 yılında pazara sunulan Fluence yeni Renault marka kimliği ile İstanbul Autoshow’da dünya prömiyeri ile tanıtılıyor. Ocak 2013 itibarıyla Türkiye’de satışa sunulacak olan Yeni Fluence yenilenen yüzü daha dinamik ve modern tasarımı ile dikkat çekiyor. Yeni Fluence ile, 2 yeni motor seçeneği sunuluyor: 1.6 dCi 130bg dizel ve benzinli, otomatik 1.6 16V 115 bg CVT X-tronic.
Yeni Fluence, aynı zamanda içerdiği yepyeni teknolojilerle de dikkat çekiyor. Renault R-Link, 7 inç dokunmatik ekranında entegre navigasyon, telefon görüşmeleri, müzik ve internet bağlantısı imkanı sağlıyor.

· Yeni Renault Fluence konfora gösterdiği özenin yanısıra güvenliğe de önem veriyor. ABS, ESP, ASR, AFU, sürücü, yolcu, yan ve perde hava yastıkları, aktif gergili 3 noktalı emniyet kemerleri, Isofix bağlantısı gibi güvenlik donanımları arasında bulunuyor.
· Sınıfının ötesinde özelliklere sahip Yeni Fluence iyileştirilmiş kalitesi ile de farkediliyor. İç ve dış mekanda kullanılan malzemenin kalitesi parlak krom ve siyah dokunuşlarla vurgulanıyor.
Yeni Renault Fluence, Bursa (Türkiye) Oyak-Renault Otomobil Fabrikaları’nın üretim bantlarında, Renault kalitesi ile mevcut endüstriyel tesislerin deneyim ve uzmanlığından yararlanıyor. Yeni tasarımı ile Fluence 55 farklı ülkede pazara sunulacak. Joy, Touch, Icon olmak üzere 3 farklı donanım seviyesi ile pazara sunulacak olan Yeni Fluence 39.900 TL’den başlayan fiyatlarla, Ocak 2013 tarihinde Türkiye’de satışa sunuluyor olacak.
“Yeni Fluence’da yer alan değişiklikler, bizim en önemli pazarlarımızdan olan Türkiye ve Rusya gibi ülkelerin ihtiyaçlarına tam olarak karşılık verecek şekilde tasarlandı” Hyun-Young Kwak, Renault Fluence Proje Sorumlusu.


Dinamik ve şık tasarım


Lansmanından bu yana kendi segmentinde podyumda yer alan Renault Fluence, yenilenen çizgileri ile kendi sınıfında standartları belirlemeye devam ediyor. Yeni Fluence, boyutları ve standartlarıyla C segmenti ile bir üst segmentin kesişme noktasında yer alan bir sedan. Dinamik, akıcı ve şık çizgileriyle rakiplerinden ayrılıyor. İç mekândan yüksek işçilik kalitesi, malzeme seçimi ve ergonomiye yansıyan konfor ve seçkinlik hissi yayılıyor.


Renault Fluence, çekici çizgileri olan bir sedan. 4 620 mm uzunluğu (2 702 mm dingil mesafesi), 1 479 mm yüksekliği ve 1 809 mm genişliği ile boyutları dengeli.


Kabinde rahatlık duygusu özenli akustik ve çok iyi seviyedeki iç mekân genişliği değerleri, özellikle « sınıfının en iyisi » olan, önde 1 480 mm ve arkada 1 475 mm dirsek mesafeleri ile daha da artırıldı. Arkada oturan yolcular da 238 mm diz boşluğu ile sınıfın hatta üst sınıflardaki birçok aracı geride bırakan en geniş diz mesafesine sahip. 530 dm3’lük bagaj hacmi sınıfının en iyileri arasında.

Teknoloji
Direksiyon simidine entegre radyo kumandaları (1982, R11 Electronic) ve araç içi navigasyon gibi (1994, Safrane) yeniliklerle birlikte seri üretim pazarına eller serbest kart sistemi (2001’de) ve yüksek çözünürlüklü ekrana sahip GPS navigasyonu (2009’da Clio için satış fiyatı €490 olan Carminat TomTom®) getiren ve Clio için Carminat TomTom® LIVE navigasyonu sunan Renault, bütün bu yeniliklere Renault R-Link ile devam ediyor. Yeni Fluence’da opsiyon olarak sunulan Renault R-Link, aşağıdaki özellikleriyle otomobil ile dış dünya arasında bir köprü görevi görüyor:


- Yedi inçlik (18cm) dokunmatik ekran. Sesli kumanda ve pazarda bir ilk olarak kullanıcı tarafından, gözlerini yoldan ayırmadan, temel işlevlere güvenli ve basit erişim için kişiselleştirilebilen ana sayfa.


- TomTom® entegre navigasyon


- Bu segmentte bir ilk olarak internet bağlantısı ve Renault Application Store’da yer alan uygulamalardan indirme imkanı


- Diğer faydalarının yanı sıra aracın kendi elektronik sistemi ile sağlanan bağlantı ileri eko-sürüş fonksiyonlarına (Driving eco²) erişimi mümkün kılarak sürücü davranışlarının analiz edilmesini ve yakıt tüketiminin azaltılmasını sağlıyor.


- Bir otomobil içim ilk uygulama mağazası olan Renault R-Link Store sayesinde kullanıcılar çok kapsamlı ve çeşitli uygulamaları otomobillerinden görüp indirebiliyor.


R-Link Yeni Fluence ile birlikte 2013 yılından itibaren müşterinin beğenisine sunuluyor olacak.


Bu yepyeni teknolojinin yanısıra elektrikli park freni, Renault’nun eller serbest kart sistemi, yeni digital hız göstergesi, LED gündüz farları, projeksiyon mercekli yeni farlar diğer teknolojik donanımlar arasında yer alıyor.
 



Ekonomik ve performanslı motorlar


Yeni Fluence, bugüne kadar başarılı satış rakamlarına ulaşan benzinli 1.6 16V 110bg, dizel 1.5dCi 90bg, 1.5dCi 110bg ve segmentinin en çok satılan dizel otomatik vites seçeneği olan 1.5dCi 110bg EDC seçeneklerinin yanısıra iki yeni motor seçeneği sunuyor: 1.6 dCi 130bg dizel ve benzinli, otomatik 1.6 16V 115bg CVT X-tronic. 1598 cm³’lük silindir hacmi ile 130bg 1.6 dCi, sınıfının en iyi performansına oranına sahip olmakla beraber ve Renault’nun bugüne kadar ürettiği en sessiz dizel motor. Bu yeni motor sağladığı 320Nm tork ile, sınıfının en güçlü dizel motoru özelliğini elde ediyor. Bu motor 119 gr/km CO2 salımı ve 100 km’de 4,6 lt’lik tüketimiyle de performans, sürüş keyfi ve ekonomiyi bir arada sunuyor.


Yeni Fluence ile satışa sunulan 1.6 16V CVT 115 bg motor ise, Renault’nun yepyeni ve eşsiz düzeyde konfor ile birlikte düşük yakıt tüketimi sunan yeni bir seçeneği olarak dikkat çekiyor. Yeni CVT otomatik vites kutusu ile, vites değişiminde hissedilen sarsıntı tarih oluyor. 100 km’de 6,4 lt yakıt tüketimi ve 149 gr/km CO2 salımına sahip olan bu motor, bu sayede manuel vitesli örnekler ile karşılaştırılabilecek değerler sunuyor. 0-100 km/s hızlanmasını 11,9 sn’de gerçekleştiren yeni 1.6 16V CVT 115 bg ile konforun yanı sıra tatmin edici bir performans sunuyor.

45 yorum:

  1. Yapılmış en iyi makyajlardan biri :)

    YanıtlaSil
  2. cvt sorunsuz şanzımanla süper olmuş

    YanıtlaSil
  3. Arkadaş, şu iyileştirmeleri önceden yapsaydınızda bizede bu arabayı aldırsaydınız. Araba çok iyi olmuş, renodan beklemezdim. tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. selim bey ilk arabam olacak sizce fluence cvt mi yoksa manuel mi tercih etmeliyim ilk arabama nasıl bir şanzımanla başlamalıyım istanbulda yaşıyorum fazla hız merakım yok trafik malum zaten.

    YanıtlaSil
  5. jetta mı fluence mı

    YanıtlaSil
  6. jetta tabiki sormayın böyle şeyler

    YanıtlaSil
  7. jetta sanki klasik kaldı yeni fluence daha egsotik daha ergonomik bir kasası var

    YanıtlaSil
  8. bu kasa vw markası olsa ismi jetta olsa herelde 2 sene sıra olurdu

    YanıtlaSil
  9. Yeni jetta'nın inanılmaz sıkıcı iç tasarımı ve kalite olarak eskisini aratması beni hiç cezbetmiyor açıkçası.vw doğuş oto ile devam ettiği sürece vw almam..Yeni Fluence'ın teknolojik özellikleri,rakipsiz(şimdilik)1.6 dci motoru,zengin donanımı,vites değişimini ortadan kaldıran CVT otomatik şanzımanı,geniş iç mekanı ile hat safhada konfor vadediyor..

    YanıtlaSil
  10. Renaultun sitesinde 1.6dci megane gt-line yakıt sarfiyatı, 1.6dci fluence neden daha az? Aynı motor olmasına rağmen aralarında 29kg farktanmı yoksa şu İngilterede satılan 1.5dci energy 260nm ile TR'de satılan 1.5dci 240nm tork gibi bir farkmı var yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. flence 1.6dci da kullanılan eksantrik zinciri, 1.6dci megane gt-line dada kullanılıyormu yada 1.6dci Nissan QQ'dede? Kulanılmıyorsa, yakıt tüketimindeki fark bundan olabilir.Yada yakıt değerlerini siteye yanlış yazmış olabilirler.

      Sil
    2. Çünkü Fluence'teki 1.6 DCI motor Energy serisi değil yani start-stop vs gibi özellikler bulunmuyor.

      Sil
  11. manuel vitesini tercih etmenizi dilerim

    YanıtlaSil
  12. jetta ile karşılastırılmaz bile das auto

    YanıtlaSil
  13. 1.6dci Fluence ile 1.6dci megane'ın yakıt tüketimi arasında neden fark var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradaki en önemli fark ağırlık.. kasa ağarlığı ve ergonomi etkileyen faktörlerden biri

      Sil
  14. Vw'e gidip önce jetta'ya sonra Renault'a gidip Yeni Fluence'ı inceledim. Haftaya Çarşamba Icon 1.5 tdi 110bg EDC aracımı teslim alacağım..Arada donanım, ergonomi,tasarım ve malzeme kalitesi olarak oldukça fark var. Yeni fluence fark atmış. Hayatımda Renault alacağımı hiç hayal etmezdim. İnan aracı gidip yakından görüp, teknik özellikleri,boyutu ve malzeme kalitesini görünce büyüleniyorsunuz. EDC şanzıman müthiş, aracın performansına göre yakıt tüketimi çok ekonomik..iyi inceleyin derim ve şiddetle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı olsun ben touch modelinden alacam

      Sil
    2. teşekkürler..size de hayırlı ve uğurlu olsun

      Sil
  15. bu resimdeki renk beyazmı % fildişi rengimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimde ki buz beyazı..ben de buz beyazını tercih ettim..Aracın boyası Clio'lara vurulan klasik beyazdan değil..çok hoş bir boya var üzerinde

      Sil
    2. tşk bende beyaz alayım benimde beyaz hoşuma gidiyor

      Sil
  16. ben ıcon modelını aldım 1.6 16 valf 115 bg ortalama 6.4 lıtre yakıt cok ekonomık

    YanıtlaSil
  17. 1.6 16 v 110 hp icon fildişini verdik spariş gelecek bakalım hayırlısıyla ama bu segmentteki tüm araçlara en babası jetta olana bile bariz çoook fark atmış iç malzeme olarak eee makyajda cabası inanmayan vw hayranları gidip inceleyebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hayırlı olsun.. Ben de yeni fluence ICON 1.5 DCI EDC otomatik aracımı cumartesi günü teslim aldım. Kesinlikle size katılıyorum. Yola VW jetta almak için çıkmıştım. Fakat yeni fluence her yönden bana tasarım, malzeme, donanım, ekonomi ve konfor olarak üstün geldi. Nitekim hiç yanılmamışım. Aracı 2 gündür kullanıyorum ve çok çok menunum. Kesinlikle gidip görüp ,test sürüşü yapın. Ve önyargılarınızdan benim gibi kurtulun

      Sil
    2. hayırlı olsun güle güle kullanın almadan önce gezmediğim bayi kalmadı ama reno bu defa yapmış fluenceyi sadece beni üzen tek yani bagajı oldu bagaj içi mekaniği açma kapamayı sağlayan aksamların açıkta bırakılması hiç yakışmıyo bi meganın en basidi sembolün bagajı bile öyle değil hacim olarak çok iyi aksamı bende -/-/- aldı buna rağmen aracı aldı mmı evet napıyım çok beğendim gülü seven dikenine katlanır dedim

      Sil
    3. sizler jetta nın bagaja bakmamıssınız anlasılan.higlineda ancak keçe var.o dirsekler corolla jettada daha kötü.

      Sil
  18. Evet bu konuda ben de size katılıyorum. 530 litrelik bir bagajı var fakat full yükleme yapıldığında bu kollar sıkıntı çıkarabilir. Keşke hidrolik kol yapsalardı. Ama ne yapalım, dediğiniz gibi gülü seven dikenine katlanır :) hesaplarıma göre bu sadece 30 dm3'lük bir alan kaybına yol açıyor..lakin kafadan bir 500 dm3 var elimizde :))

    YanıtlaSil
  19. Yeni Fluence Icon 1.5 dCi EDC 110 bg
    Yeni Fluence Icon 1.6 dCi 130 bg

    ikisi aynı fiyat.. hangisini neye göre seçmeliyim? Tecrübeli bir arkadaş var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Performans olarak zorlamam, motora ve şanzımana uyum sağlarım diyorsanız ve kesinlikle otomatik diye bir düşünceniz varsa 1.5 DCI EDC, yok ben performans istiyorum dizelde bile diyorsanız ve otomatik gibi bir düşünceniz yoksa 1.6 DCI. Bir de otomatik ve performans gibi dertlerim yok, yeter bana diyorsanız 1.5 DCI manuel vitese bakın, boş yere aradaki farkı ödemeyin diyebilirim. Aralarında fayda olarak algıladığınız farklar için ödeyeceğiniz tutara değer mi ona karar vermek gerekiyor.

      Sil
  20. megane hb GT-Line mı yoksa Makyajlı Fluence mı karar veremedim. ama şu bir gerçek ki Renault kendini aşmaya devam ediyor.

    YanıtlaSil
  21. 1.6 cvt alan arkadaşlar yakıt tüketimi ve vites geçişleri ile ilgili paylaşımda bulunabilir mi?
    tamam EDC çok güzel ama CVT nasıl oldu renaultta?

    YanıtlaSil
  22. 2013 fluence aracını teslim alan arkadaşlar oldumu 1 ay oldu hala gelmedi benim araç

    YanıtlaSil
  23. fluence ve jetta kullanmakta olan birisi olarak tartışmasız jetta diyorum.
    her ikisinin de full diesel otomatiği var.birisi eşimin diğeri benim.
    performansları arasındaki fark çok belirgin.
    renault kalitesi ve vw kalitesini de karşılaştırmak bence yanlış.
    sadece görünüşe aldanmayın derim.

    YanıtlaSil
  24. kullananlar paylaşırsa görüşlerini seviniriz.

    YanıtlaSil
  25. 2013 1.6 CVT ICON ALDIM. ORTALAMA 7.5 litre yakıyor. Oldukça konforlu ve performanslı bir araç.

    YanıtlaSil
  26. arkadaş icon 1.5 dci edc beyond paket aldım çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim ÖNYARGILARDAN KURTULUN isteyen gitsin jettaya 72700 opsiyonsuz o kadar para versin birde dsg şanzıman sorunları ve turbo arızalarıyla uğraşsın ben türkiye şartlarının ve c sınıfının en iyi arabası kimse kkötülemesin..

    YanıtlaSil
  27. Bence Fluence Jettadan daha iyi ve güzel. jetta dizel manuelde 6. ileri yok ama flu 110 luklar 6 ileri. Ayrıca daha şık bence. Türk malı, meksika malından iyidir diyorum :-)

    YanıtlaSil
  28. Mükemmel araç gerçekten kiralamayı düşünüyorum bugün bakalım bi.

    YanıtlaSil
  29. Tüm renault modellerde arka süspansiyon,en ucuz sistem olan anam-babam usulu dingil.
    Buda eşittir=daha az yol tutuş,daha az konfor,virajlarda savrulma;geniş bagaj demek
    Benim gibi Türkiye'nin bozuk yollarında fluence kullanında,arabanın arkası nasıl geziyor bir görün.
    jetta ile fluence karşılaştımak biraz abes olur,bariz konfor ve yol tutuş farkı var
    Tabiki tekniğini bilene

    YanıtlaSil
  30. ben 1,6 115 cvt aldım hiç menmun kalmadım araçta hiç süspansiyon yok yoldaki bütün sarsıntıları araç içeri iletiyor yerden cok yüksek olduğu için rüzgarlı havalarda aracı sarsıyor yakıt konusunada gelince renonun söylediği gibi kullanırsan aracı yakıt cazip ama yok biraz hız yapayım dersen yakıt cok yüksek
    örk ışıkta önce kalkma gibi bir sansın yok araç gitmiyor tam gaz yaparsan gidiyor o zamanda motor bağırıyor . alacak arkadaş kesinlikle test sürüşü yapsın

    YanıtlaSil
  31. Burada sürekli Jetta ve Fluence karşılaştırılmış.Ben ikisinide kullandım Jetta'nın yol tutuşu tartışmasız çok daha iyi . Ayrıca 2005 senesinden bu yana Renault Megane 2 sedan Dynamic dizel kullanıyorum 80000 km de her yeri aşındı şu anda 120000 kmde.Daha önce Opel Vectra mı 87000 km ye kadar kullandım ne ön takım ne de iç mekanı yıpranmadı. C segmentinde yeni bir sedan alacağım. Opel Astra düşünüyorum.Balıkesir Edremit,Edirne Keşan,Diyarbakır ve Van da 4 defa test sürüşleri yaptım. Jetta dan daha yakışıklı ve malzemesi daha kaliteli yol tutuşu ise 215 lastikler sayesinde tren rayında gider gibi Sadece 1.6 dizel 136 hp motoru bekleyip almak konusunda kafamda soru işaretleri var. Dizel ekonomik olduğu için alınır. Megane ile bir depoyla 1250 km yol yapıyorum 80 hp çok ekonomik. Astra'da 95 Hp vergisi avantajlı memur işi.Bence Renault sadece ucuz ise alınır.Benim aldığım yıllarda fiyatlar ucuzdu.Şu anda Alman araçlarıyla yarışıyorlar.Allah Renault pazarlama yöneticilerine ileriyi görmek nasip etsin.

    YanıtlaSil
  32. bugün yeni flunceyi CVT TUCH MODELİ teslim aldım alıncaya kadar kuşkularım vardı acaba jetta mı alsam diye yeni şanzımanı iyi mi dir düşünüyordum.VE ARACI KULLANDIM HİÇ PİŞMAN DEGİLİM ARAÇ MERCEDES C SERİSİN KONFORUN AYNISI JETTAYA O KADAR PARA VERMEM

    YanıtlaSil
  33. Renault tasarımda çok başarılı (Clio, Captur, Clio ST, Megane...). Motorda zaten 1 numara (1.6 dci 130 bg/320 Nm ve yeni çıkacak olan 1.6 dci twin turbo 160 bg/380 Nm). Mercedes ve Nissan dci'yi tercih ediyor. Fluence de çok kullanışlı, konforlu, geniş ve 2.eli kuvvetli güzel bir araba.

    YanıtlaSil
  34. Renault Fluence 2013 Dizel manuel var, 1.5. dci düşük paket. araçtan memnunum ancak 2015 leri çok fazla pahalı o aracı alana kadar ford focus veya vw jetta alırım daha iyi. Bu yuzden fıyatları dusurmelerı gerekır.

    YanıtlaSil