Analytics

Bu Blogda Ara

29 Ağustos 2012 Çarşamba

Sıradışı Ford B-MAX 5 yıldız aldı!



Kayar açılan arka kapısı ve B sütununda olmayan direk nedeniyle çarpışma testi sonuçları merakla beklenen Ford B-MAX testten alnının akıyla çıktı. Dizel baz versiyonu ile teste giren B-MAX’in, önden çarpışma testinde yolcu kabini tamamen sağlam kaldı. Mankenlerin göğüs ve uyluk bölgesinde iyi koruma sağlandı. Ford benzer korumayı farklı boylardaki mankenlerde ve değişik oturma pozisyonlarında da tekrarladı. Yan bariyer çarpışma testinde B-MAX yolcu tarafı için maksimum puanları aldı. Mankenin vücudunun tamamı iyi bir şekilde korundu. Tekrarlı yan direk çarpışma testlerinde mankenin göğüs bölgesini ortalama şekilde koruyan Ford B-MAX 5 yıldızı rahatlıkla aldı.
Ford B-MAX, arkadan çarpışmalarda etkili olan kamçı etkisine karşı mükemmel bir koruma gösterdi.

1 yorum:

  1. aralık başında aldım bmax tıtanım x plus once eksilerini dıyım fulun fulu olana racımda camlar açıkken kıtledıgımde camlar kapanmıyor.ve kıtledıgımde aynalar katlanmıyor.gerı goruş kamerası var ama park sensoru yok kamera varken negerek var dıyenlere ben bı arabanın kapısı goçettım ozman dedım gerek var.artıları sutunsuz olması şişman ve engellıler ıçın çok ıyı rahat.arabanın ıç hacmı fiesta ve focustan genış.ıçı çok konforlu guvenlık on duzeyde.harıka bır muzık setı sistemi sony..benım araç otomatık vıtes 6ileri geçışlerde tık yok yakıt şuan fazla.içinde tofaştakı agır plastık kokusu yok ben şahsen hıç sevmem..sadece ben yenı arabayım kokusu var bence çok rahat guvenılır aıle arabası.gunvelıkte 5 yıldız aldı ve yılın otmobılı seçıldı...

    YanıtlaSil