Hyundai’nin ülkemizde üretmeye başladığı i20 serisi ufak tefek değişiklikler geçirerek bantlardan inmeye başladı. Güney Koreli üretici i20 Troy için 75 milyon dolar yatırım yaptı ve 500 kişilik ek istihdam sağladı. Marka’nın ürettiği en Avrupalı, B segmenti araç olan i20 artık bizden biri.
Hyundai i20’nin modern tasarımında ufak tefek değişiklikler yapan firma, modeli daha taze bir görünüme kavuşturdu. Yan sinyallerin aynaya taşınmasıyla üst sınıf araçlarda gördüğümüz bir tarza kavuşan i20, Avrupalı araçlarla tasarım anlamında yarışacak bir hale gelmiş. 3940 mm uzunluğa sahip i20 Troy, tasarım olarak büyük benzerlik taşıdığı Opel Corsa’dan 5 cm daha kısa. Diğer rakiplerinden Renault Clio 8.7 cm. Fiat Punto ise 12.5 cm daha uzun.
İç mekan
Motor
Konfor ve yol tutuş
Sunduğu yeni donanımlar ve kaliteli iç mekanı ile daha fazla konfor sunan i20 Troy’da kullanıcısını rahatsız edecek bir nokta bulunmuyor. Klima performansını beğendiğimiz aracın ses sistemi ortalama kullanıcıları memnun edecek düzeyde. İç mekana hafif yol sesi alması dışında i20’nin yalıtımı da gayet başarılı.
Güvenlik
Hyundai i20, EuroNcap çarpışma testinden 5 yıldız alarak güvenliğini kanıtladı.
Yorum - Selim ERKEK
Türk otomobil endüstrisinin mihenk taşlarından olan Hyundai’ye, i20 Troy yatırımı nedeniyle teşekkür etmeliyiz. Teşekkürümüzü göstermenin en güzel yolu da bu problemsiz ve kaliteli araca sahip çıkmak olmalı. Markanın i30 ile başlayan Avrupai tasarımları, i20’de de kendisini gösteriyor. Ülkemizde üretilmesinin avantajını da sunan i20, en az Avrupalı rakipleri kadar iyi görünüp, onlar kadar konfor ve yol tutuşu sunuyor. Test aracımız ekonomiden çok konfor odaklı üretilmiş bir modeldi, ancak i20’nin dizel versiyonlarını seçip otomatik vitesin konforundan vazgeçerseniz ekonomi yapmanın keyfine varabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder