tag:blogger.com,1999:blog-1209964164515637595.post2009940099973385673..comments2023-10-06T02:52:46.495-07:00Comments on Selim ERKEK Otomobil Test: Peugeot 308 Uzun dönem yorumlarım!Selim ERKEKhttp://www.blogger.com/profile/16262212576108374994noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1209964164515637595.post-17585137089604302732014-04-04T12:50:12.837-07:002014-04-04T12:50:12.837-07:00Selim bey öncelikle size teşekkür etmek isterim çü...Selim bey öncelikle size teşekkür etmek isterim çünkü araçlarla ilgili çok objektif yorumlarınız var takip ediyoruz. Ben sadece uzun süredir kullandığım 1.6 vti 120 hp aracımla ilgili ve 308 ile ilgili olumsuz şeyleride burada belirtmek istedim ki alacak olan yada almayı düşünen arkadaşlara ön bilgi olması maksadıyla. Bir kere vites geçişleri (manuel) çok sıkıntılı ve araç zor topluyor. Tepki vermekte güçlük çekiyor. vs vs şimdi esas bombaya geliyorum. benim aracım 2010 model ve o en çok bahsedilen ön göğüsünde kabarmalar meydana gelmeye başladı. Yıllar önce Tipo aracım vardı aynı sorun onda da vardı. Yani demek istediğim tipo bu gün 7 - 8 bin TL. ye satılırken 308 30-40 bin TL arasında satılmaktadır. gelelim konumuza ön göğüsün kabarması ile ilgili servis yetkilileri tamamen fabrikasyon hatası demelerine rağmen tarafıma 3000 tl gibi bir fatura çıkarılmıştır. Demek istediğim aracı satana kadar sattıkdan 2 yıl sonra ne haliniz varsa görün politakası. Anlayan anlamıştır zaten markanın ne kadar ilgili ve alakalı olduğunu. Artık 308 alırken umarım bir kez daha düşünürsünüz inşallah. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1209964164515637595.post-48587070565009521282013-07-26T12:26:54.177-07:002013-07-26T12:26:54.177-07:00teşekkürler ama yakıta hiç değinmemişsiniz ortalam...teşekkürler ama yakıta hiç değinmemişsiniz ortalama yakıt değerleri nelerdir..Anonymousnoreply@blogger.com